Date Proiect |
Scopul Proiectului
Dezvoltarea unei retele de centre de marketing si microincubatoare pentru dezvoltarea afacerilor in zone cu putere de amplificare si multiplicare ( Baia Mare, Bistrita, Dej) ca si model regional de infrastructura de afaceri apropiat modelelor si practicilor europene. ( creerea nucleelor pentru ZDA) Obiectivul Strategic - Dezvoltarea unui magnetism local si regional pentru investitori ( mediu de afaceri) - Maximizarea expunerii localitatilor si regiunii in fata investitorilor - Concentrarea Marcilor Regionale si armonizarea intr-un concept unitar, logic si fizic - Producerea unor » ciclii » de remagnetizare inspirate de Orasele Tirguri sub forma unor evenimente regionale - Fixarea a cat mai multi investitori( branduri locale, regionale si internationale care sa genereze locuri de munca durabile in microincubatoare si in ZDA-urile vizate - Multiplicarea experientei in toate orasele mici si mijlocii Grupuri Tinta - Grupul tinta principal: microintreprinderile, antreprenorii de tip freelancer - Grupul tinta uman: tinerii antreprenori, adulti proveniti din somaj, femei, minoritati etnice - Orasele mici si mijlocii din Regiunea de Nord Vest Obiectiv General Imbunatatirea infrastructurii regionale de afaceri in vederea sprijinirii cresterii economice prin crearea unui cadru favorabil atragerii investitiilor locale si/ sau straine, dezvoltarea pietei ( marketINV) si prin crearea unor locuri de munca durabile. Obiective Specifice - Realizarea unor infrastructuri fizice - Reabilitarea zonelor imediat apropiate - Implementarea unor infrastructuri informatice flexibile - Dezvoltarea unor mecanisme suport pentru activitati de marketing local si regional, microincubare afaceri Costuri eligibile Total : 6.900.000 Euro din care: - Phare: 4.398.800 Euro - Fondul National: 1.466.300 Euro - Contributia Locala: 1.035.000 Euro |