Date Proiect

Scopul Proiectului
Dezvoltarea unei retele de centre de marketing si microincubatoare pentru dezvoltarea afacerilor in zone cu putere de amplificare si multiplicare ( Baia Mare, Bistrita, Dej) ca si model regional de infrastructura de afaceri apropiat modelelor si practicilor europene. ( creerea nucleelor pentru ZDA)

Obiectivul Strategic
- Dezvoltarea unui magnetism local si regional pentru investitori ( mediu de afaceri)
- Maximizarea expunerii localitatilor si regiunii in fata investitorilor
- Concentrarea Marcilor Regionale si armonizarea intr-un concept unitar, logic si fizic
- Producerea unor » ciclii » de remagnetizare inspirate de Orasele Tirguri sub forma unor evenimente regionale
- Fixarea a cat mai multi investitori( branduri locale, regionale si internationale care sa genereze locuri de munca durabile in microincubatoare si in ZDA-urile vizate
- Multiplicarea experientei in toate orasele mici si mijlocii

Grupuri Tinta
- Grupul tinta principal: microintreprinderile, antreprenorii de tip freelancer
- Grupul tinta uman: tinerii antreprenori, adulti proveniti din somaj, femei, minoritati etnice
- Orasele mici si mijlocii din Regiunea de Nord Vest

Obiectiv General
Imbunatatirea infrastructurii regionale de afaceri in vederea sprijinirii cresterii economice prin crearea unui cadru favorabil atragerii investitiilor locale si/ sau straine, dezvoltarea pietei ( marketINV) si prin crearea unor locuri de munca durabile.

Obiective Specifice
- Realizarea unor infrastructuri fizice
- Reabilitarea zonelor imediat apropiate
- Implementarea unor infrastructuri informatice flexibile
- Dezvoltarea unor mecanisme suport pentru activitati de marketing local si regional, microincubare afaceri

Costuri eligibile
Total : 6.900.000 Euro din care:
- Phare: 4.398.800 Euro
- Fondul National: 1.466.300 Euro
- Contributia Locala: 1.035.000 Euro